torstai 15. joulukuuta 2011

Viikon retroilut

Kammottavan ihanaa.. Kammottavaa on se että olen taas itse kuvissa. Ihanaa on se että olen saanut joululahjoja jo tällä viikolla. Kaikki tosin on ollut menossa roskakoriin mutta päätyivät kuitenkin jostain kumman syystä minulle. Kaunis ruskeakukkainen 60-luvun mekko, vihreä ihastuttava puntari ja keltainen suloisen säröinen kahvikuppi. 


Paussi siivouksesta. Ihan piristävä. Kannattaa kokeilla. Jaksoi taas jatkaa joulusiivoja. Tosin eksyin hiukan aiheesta. Tulipahan vaatekaappikin siivottua!!

3 kommenttia:

  1. No oliko se puntari edes toimiva?? :D

    VastaaPoista
  2. Keräätkö säkin vanhoja söpöjä kahvikuppeja!? Mulla niitä jo jonkun verran ois, arabiaa ja muita. Pitäs ikkunan päälle saaha tehtyä pikkunen hylly mihin ne sais somasti riviin. Seinälle mulla ois jo astiahylly, MUTTA meillä on niin Prkl:sti niitä ikkunoita niin seinätilaa ei ole! Joten luovuutta on käytettävä :D

    Ihana mekkonen! Oispa jo kesä..

    VastaaPoista
  3. Näkyi olevan.. :D Ei vaan, täysin toimiva. Näyttää oikeen (mun harmiksi) olis ehkä hiukan alakanttiin voinut näyttääkki. Tai mistäs minä tiiän ku en oo vuosiin puntarilla käynyt. ;) Kiva täti oli laittamassa roskikseen ja kysyi että onko mulla puntaria. Kerran ei ole tässä talossa ennen ollut niin nyt on. :)

    No en mä erityisemmin keräile vanhoja kuppeja. Emali astioita on kertynyt tuolla "roskiinmenossa" tyylillä ja sitä finish flint sirkku sarjaa olen ostanut. Mut joskus söpöimmät tapaukset tuppaa tulemaan matkaan.. :)

    Aloitetaan nyt ensin kuitenkin viikonlopulla.. Kyllä se kesä sieltä aina tulee!!!:) hih*

    VastaaPoista