maanantai 25. helmikuuta 2013

Keltaista~

Malttamaton ei enää jaksanut odottaa piristävien tekstiilien esille laittoa. Esim makuhuoneen tekstiileissä värikkyys houkutteli testaamaan piristävää vaikutusta. Kaivoin kaapin pohjalta vanhat keltaiset lakanat. Piristyi kummasti. Varsinkin Esko Valtaojan kirjan takana komeillessa. ;) En ole sitä vielä lukenut, mutta parempi puolisko tuumasi että minun pitänee lukea se. Hmm, Bingu sopis kyl näillä sävyillä hyvin meidän makkariin!!:D

Mua (tai kenties mun paitaa) sanottiin tänään nappinapaksi. Heheh*?!
Meillä "herrasväki" lomailee. Koitan repiä kaiken mahd.
lomantunteen myös itselleni!:) Mukavaa alkanutta viikkoa teil!

4 kommenttia:

  1. Aurinkoista ja virkistävää lomaa sinne :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos, aurinko ja virkistys on aina tarpeen. :) Tosin tänään jo työhommia, ehkä myös huomenna ja loppuviikosta koulua, joten... Mutta parhaani yritän ns lomailun suhteen. Hihih*

    Aurinkoa myös sinne teille!!

    VastaaPoista
  3. minä haluan kirkasta keltaista ja oranssia.. sopisi juuri nyt minulle

    VastaaPoista
  4. Opa, jospa minä jonain päivänä kokeilisin käydä taikomassa teille semmoista ilmettä!!? :))))

    VastaaPoista