sunnuntai 9. lokakuuta 2011

Valokuvausta

Olen miettinyt kunnollista sivustoa mihin voisi laittaa ihan vain pelkästään valokuvaamiani juttuja. Ennen oli monia sivustoja joihin pystyi luomaan omat kuvat sivuston. Nykyään kaikki on muuttunut maksullisiksi, säännöt ovat sekavat ja muuttuvat niin ettei kuvia voi määräänsä enempää lisäillä.. Mihin niitä sitten enään laittaa?!?!?:) On loppunut melkein kuin seinään siinä samalla myös luontokuvaaminenkin. Harmillista. Aijonkin parantaa tapani ja lähteä taas kuvailemaan luontoa ja siellä tapahtuvia asioita. Juurikin näin päätin nyt. Kun on tulossa talvi, kylmä ja paljon lunta. Hyvä minä!:) Mutta aijon pitää lupauksestani kiinni. 

Olisi toki ollut varmaan hyvä vähän järkkäillä, tiettyyn aiheeseen liittyviä tai edes saman tyyppisiä/värisiä kuvia. Mutta juuri nyt teki mieli laittaa nämä kuvat tänne. Saatankin ehkä jatkossa lisäillä myös sisustus ym. postauksiin luontokuvia. Koska tänne niitä on hyvä laittaa ja täällähän niitä myös arvostellaan. Minulle saa jättää hyvää ja huonoa palautetta. En todellakaan ole mikään ammattikuvaaja, en edes hyvä kuvaaja. Kuvaan semmoisia asioita jotka minua milläkin hetkellä kiinnostaa ja välistä jopa tykkään kuvata huonoja/suttuisia kuvia.. Vinksahtanut kun olen;)* Toivoisin vielä ettet kopioisi kuviani!!!








Ihanaa alkavaa viikkoa kaikille!

4 kommenttia:

  1. Mulla on jotain kuvia tuolla www.kuvat.fi
    Pienellä maksulla sinne saa lisättyä copyrightit yms.
    Mutta myös ilmaisena ihan hyvä käyttää!

    VastaaPoista
  2. Oliko toi toisiksalimmainen sun ottama? Mää otin kyllä justiin samanlaisen järvellä sillon ku Morse oli vuoden vanha. :D

    VastaaPoista
  3. Mää mietein samaa, sanoinki siitä ääneen kun tein tätä postausta.. Itellä on samantyylisiä kuvia, monelta vuojelta. Yllättäen, kun samasta paikasta kuvia otettu. Ja vielä kun nämä meidän kuvat jotenkin sekoittuu monelle koneelle!!:) Jos joku kehuu niin kerron heti sulle. Eikö. ;D

    VastaaPoista
  4. No mää olin kyl ehkä vähä erilai rajannu sen ku muistaakseni mulla ei näkyny tota rantaa.. :-)

    VastaaPoista