maanantai 17. lokakuuta 2011

Syysflunssa

Ätsiuu ainakin kakssataa kertaa! On näköjään minun vuoroni sairastaa syysflunssaa. 

Olen istunut sohvalla alkuillan. Viltin alla lämmitellyt ja lueskellen siskolta saatua neulojan käsikirjaa. Aika kivalta näyttää. Pitäisi varmaan oikeasti opetella neulomaan. Aloitin eräs ilta virkkaamaan juutista, pannun alusta, miehelleni. Tarpeeksi rouhea, annettavaksi miesväelle. Virkkaamisella on hyvä aloittaa harjoittelu.. Eihän sitä tiedä vaikka minusta tulisi mestari joku päivä!!:)

Taisin saada joku aika takaperin haasteen. Ennenkuin kolmenkymmentä tulee lasiin, on minun osattava kutomisen taito. Eikä enää onnistu aikuisiällä huijaus "tein itse" kun mummo on sen sukan tehnyt!!
Kiitokset mummu siitä että pelastit minut aina pienenä sukka-kauhulta.

Tänään onkin sopivasti mummun päivä:

Syntymäpäivä onnittelut rakkaalle mummulle. <3

Tulen kaffille kun olen flunssasta parantunut.





 Älkääkä naureskelko siellä minun "neulojan sanastolle".
Harjoittelen sitäkin samalla..

Illan ohjelmaan kuuluu, villasukat, viltti, vanilja hunaja, valkosipuli,
neulojan käsikirja ja täykkäreiden uudet jaksot!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti