tiistai 3. joulukuuta 2013

Joulukuun kolmas

Oon taas niin onnellinen. Tiedättekö mikä mua odotti postilaatikossa täs yks päivä.
 No tietty LOULUKALENTERI mun kummituksilta. Iiik. :)


Mä niin tykkään tihrustaa pikkuruisia valokuvia luukkujen takaa!! Samalla näkee missä ja mitä
kummitätini on valokuvaillut vuoden aikana. Tästä näette viime vuotisen kalenterin KLIK. Hei
houuu kummitukseeeet, ootta kyl aina yhtä ihaniiiiiiii! <3 Kiitos että ootte.

Idea; näistä voi sitten joulun jälkeen tehdä pieniä tauluja vaikka pienoiskotiin.

Minkäslaisia joulukalentereita teillä on tänä vuonna?
 

2 kommenttia:

  1. Ihana Joulukalenteri ja on kyllä sulla ihanat kummitukset!!!
    Meillä on Hannulla ne vakiot (kaupasta ostetut tai jonkun lehden välistä löytyneet) Tää äiskä on ollut niin laiska, ettei oo lapselleen tehny kalenteria ihan ite :(
    No veispuukissa mää oon pyörittäny yhenlaista kalenteria, joka sisältää tuotesijoittelua (hieno sana).
    Oon kyllä nähny aika hienojaki ko oon tutkinu näitä blogeja ja tuo sun on kyllä huippu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kamoon, sinä laiska? No elä viihti. :)

      Oon kyl seurannu siel faces sitä yhdenlaista kalenteria.. Hihih.

      Monessa blogissa on tosi hienoja. Mä meinasin kans tehdä meille, mut mitä oisin pussukoihin laittanut niin enpä sit vihtiny. ;D Idea tosin oli ihan superi.

      Poista