torstai 15. lokakuuta 2015

Mun viikko

Kameraan tallennettuja. Noin viikon uutiset vai miten se meni. Ei mitään ihmeellistä mutta ehkä silti tärkeimmät.
Porukoitten mehtäsä on kiva tallustaa, hittaasti ja ihailla vaikka vaan maisemaa.
Varmaan muistan jokaisen kiven ja kuopan ulkoa, silti taas menin vähän kupperiskeikkaa. :)
Käytiin perinteisillä markkinoilla. Pallomeri eli korimeri = joka vuosi tekee mieli hypätä joukkoon polskimaan.
Mä mitään pölypusseja nähny tai siis olihan ne tuola mut.. :)
 Aina melkeen samat myyjät, samat kuvat ja silti ne jaksaa ilahduttaa
yhä uudestaan. Viime vuonna tän talon portit ei kyllä ollu auki?! Kivempi näin.
 Mun työhuone näyttää nykyjään tältä. Kait sitä vois työskennellä sängynpäälläki. Väliaikaista. ;)
 Tein talvisempia asetelmia pihan kukkaruukkuihin.
Kaupasta ostettua, metsästä kerättyä, entuudestaan omistettua. Yhdessä vanha kukkaruukku, ydessä pappan vanha pokaali ja yhdessä peikko joka näyttää takkutukkineen ihan multa. Tosi värikästä ja uutta kera vanhan ja vähän raihnaisen, tykkään.
Kaik siis vähän vinksinvonksin.
Raihnaiset lumipalloheisini, kärsineet edellisvuosien lumenpaljoudesta. Tartti karsintaa.
Tuli (yllättäen) moottorisaha, oksat läks, jäi vain rääpäleet. :) Kasvaahan ne.
Ps. nyt on alkanut mun vuoro opetella suvun salaisen pihkasalvan (loosterin) teko!! Eka kerta oli
jännittävää. Tällä viikolla pihkaa on taas tarvittu (voi mua löppäkynttä) ja samal hoksasin et mun
laastarikokoelmat on alkanu hupeneen. Äkkiä lisää uusia kivoja laastareita (huvinsa kullaki).

Tänään ja huomenna voiski olla hyvä hetki löytää kivoja laastareita (hihiii), sillä autonnokka on startannut
kohti Jyväskylää. Lähdin reissuun ja parempi puolisko jäi pitämään kodista huolen. Kivaa loppuviikkoa kaikille. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti