torstai 8. elokuuta 2013

Asuntomessu visiitillä, oleskelu- ja työtilat

Nyt kyllä laitetaan jo viimeisiä kuvia asuntomessuilta. Niitä kyllä riittäisi vielä lisääkin, mutta ei mopolla mahottomia. :) Nyt voitas katella muutamia oleskelu- ja työtila kuvia. Nappailin kyllä osan esimerkiksi ihan perus makkarista, mutta sopi ideaan. Toivottavasti saatte jotain inspiraatioita näistä, vai löytyikö mitään mielenkiintoista? Mun ehdoton lemppari koko asuntomessuilta löytyy kahdesta alimmaisesta kuvasta. Hihiii. :D

Käpylä 163. Yläkerran aulatilassa oli erikseen olohuone.
Kimara Aurinkorinne. Ruokailutilojen vieressä oleva oleskelutila.
Helmitalo Onnenhelmi


Kastellin Plazia 140

Villa Isover

Passiivikivitalo Skaala
Jämerä-Sisu

Durofix Kototalo


Bassotalo Villa Avanti

Lammi-kivitalo Maja




 Tässäpä ois nyt asuntomessut 2013 käsitelty aikalailla laidasta laitaan.

Toivottavasti nautitte matkasta kanssani. ;)

Jos tulee jotain kysyttävää, autan mielelläni.

3 kommenttia:

  1. Upeita koteja! Miten ne osaakin;)
    Mukavaa elokuuta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onneksi meillä oli taas mahdollisuus nähdä nämä osaamiset. :)

      Oikein kivaa elokuuta myös sinulle Hyvä Mieli!

      Poista
  2. Mitä sä ite tykkäsit tän vuoden messuista?
    Mä oon nyt urakalla kahlaillu toisten blogeja läpi ja katellut noita messukuvia, niin mua ei oikein oo sytyttäny mikään :/ Pari sellasta WAU yksityiskohtaa oon löytäny, mutta siinäpä se on ollut :( Hieman pettynyt... Ehkä tilanne olis toinen, jos olisin päässy paikanpäälle :)

    VastaaPoista