keskiviikko 18. toukokuuta 2011

Tuhat ihanaa kävijää

Hipheii. Minun sivuja on käyty tutkailemassa tasan tuhat kertaa. Vielä joku päivä ehkä saan "vakkari lukijoita." En tiedä toimiiko tuo edes et voi ns kirjautua lukijaksi mutta ehkä joku ilmoittaa kommentilla jos haluaisi mutta se ei onnistuisi. Ehkä minun pitäisi myös enemmän kirjotella mutta olen niin onnellisena laittanut pihaa ja nyt vesisateiden aikaan olenkin yrittänyt käyttää aikaa siivoamiseen mikä on jäänyt viime aikoina vähemmälle. Pitäisi edelleen saada lajiteltua kirpputorille menevät ja kaappiin jäävät. Monta laatikollista on jo odottamassa viejäänsä. Myös lupailin tuttavan huonekaluja myydä..

Tällä viikolla on ollut kivoja sisäpäiviä, vettä on satanut mutta meillä se ajatellaan ilmanraikastimena ja maailman viheriäksi värittäjänä. No ehkä olen pieniä sadetansseja välillä käynyt tanssimassa pihalla että vettä tulisi lisää että kaikkialle saataisiin lisää väriä. Mutta kyllähän se tietenkin olisi kiva jos vaikka viikonlopulle tulisi aurinkoistakin että vois vaikka pitää pienet nyyttärit ulkona.

Tänään kävin tupperi illassa, oli mukavaa. Minun lisäkseni ystäväni oli ainoa nuori joukossa, tietenkin myös söpöliini kummituslikka Minttu <3 ja loppuja nyt en voi sanoa mummuiksikaan, vaikka monella tuntui olevan lapsenlapsia ja ikää heillä oli melkeen puolet enemmän kuin minulla. Mutta joka tapauksessa ne vanhemmat kauniisti ikääntyneet naiset oli yllättävän herttaisia ja myös hauskoja juttuja heillä piisasi. Vaikka mitään en tilannutkaan niin oli minulla kotiin tuomisia. Kun emäntä oli kuullut että tulen kutsuille, oli hän etsinyt minulle tämän ihanuuden.  Kiitokset S-L.M.

Tästä tuli nyt lemppari.


*Nuoria ja nuoria... khihhihiii* :)

6 kommenttia:

  1. Hei ja ensimmäinen lukijakin minulle oli tullut sillä aikaa. Olipas se mukava yllätys. :) Tervetuloa.

    VastaaPoista
  2. Heipsan:)

    Juu täällä ollaan lueskelemassa kivoja juttujasi:)...

    Laita tuo lukijaksi kirjautumispalkki ylemmäs sivulle niin sen löytää sieltä paremmin:)...minäkin luulin aluksi, että blogiisi ei voi kirjautua, mutta löysin onneksi palkin tuolta alhaalta...saat varmasti lisää lukijoita tällä konstilla. itsekin olen joskus samanlailla tehnyt:)

    Kuullaas taas!!!

    VastaaPoista
  3. Ihana laukku :)
    Minä ainakin käyn lukkee innolla Höttiäisen Höpötelmiä.
    Laitahhan tänne kuvia myytävistä tavaroista/huonekaluista, löytyy ostajia varmasti tätä kauttakin :) Ostin vasta ruokapöydän blogimyynnin kautta :D Nyt se etsii seurakseen tuoleja. Mulla oli suunnitelmissa yhet tuolit, mutta kappas, ne olikin sellaset aikas pikkuset "salonkituolit" :( Täytyy ne tuunata ja laittaa vaikka myyntiin jos en niille itse käyttöä keksi.

    VastaaPoista
  4. Kiitos Sanna-Riikka vinkistä. Kokeillaan.

    Anu, meinasinkin laittaa niitä tänne, siinä on vaan semmoinen pieni mutta, huonekaluja saa vain viikon verran vielä ostatella kun omistaja tulee etelästä käymään ja aukaisee hallin ovet.. Niin en vain ole saanut aikaiseksi laitettua niitä. Pitäisikin zempata vähän nyt ja laittaa ne esille. Olen minä niitä jo saanut myytyä jonku verran tuttaville puhumalla.

    VastaaPoista
  5. Oi vitsi, kerroppas mullekki mitä kaikkee siellä on myytävänä :)

    VastaaPoista
  6. En ole viittinyt laittaa näytille mitään kun ei olekkaan varmaa pääseekö sukulaiseni paikalla sittenkään tänä viikonloppuna.. Harmillista. Mutta ehkä vielä niitä laitan esille ja myyntiin myöhemmällä ajankohdalla.

    VastaaPoista